NÅR DU SKAL REISE …

Categories HVERDAG

Dere vet når det er noe dere må gjøre, som for eksempel rydde og vaske leiligheten, vaske flere maskiner med klær eller pakke – og det blir det kjedeligste og du får plutselig lyst til å gjøre alt annet istedenfor. Jeg merker det er veldig slik med og det slo dessverre ikke feil denne gangen heller. Jeg har egentlig helt siden vi startet på juli måned sagt til samboeren min at vi må snart starte å pakke, men når jeg begynner så smått å ta frem klær jeg kunne tenke å ta med meg – får jeg skikkelig lyst til å rydde og sortere noe helt annet. I dag skulle jeg starte å pakke klær og det som jeg trenger når jeg reiser på ferie. 

Når jeg pakker så ser det ikke alltid like bra ut, klærne mine ligger overalt på hele soverommet. Jeg føler også det at ingen av klærne passer, enten er det for sterke farger, eller så passer ikke den toppen med den shortsen. Noen ganger pakker jeg også gjerne alt for mye, selvom det burde ikke være et problem denne gangen, ettersom jeg bare skal reise med handbagasje, dere! Det har heller ikke noe å si for meg lengre, det er bare stilig og skille seg ut i mengden. Så her ser dere mitt lille pakke hjørne. 

Skal dere ut å reise? 
Har dere noen pakketips å dele med meg? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *