HAPPY BIRTHDAY, MY LOVE!

Categories HVERDAG

God søndagskveld alle sammen! Det har ikke hendt all verden siden sist blogginnlegg – iallefall ikke noe annet enn at jeg har vært på jobb hele helgen. Denne søndagen har jeg fått slått av noen timer på jobb samt hatt bursdagsfeiring for den kjære mannen min som fyller hele 27 år i dag, og vi har virkelig kost oss i godt lag sammen med både familie og vennene fra klokken 17:00 – 21:00!! Så resten av kvelden nå tenker jeg bare å slappe av og rydde opp etter bursdagsfeiringen vi har hatt her hjemme i leiligheten ☺️☺️

Vi hadde bursdagsfeiring hjemme og vi kunne ha feiringen både ute og inne sammen med hele den store fantastiske gjengen som kom til oss for å feire kjæresten min. De som ikke hadde anledning til å komme denne gangen får alltids en ny sjanse ettersom det kommer flere sammenkomster. Uansett bursdagsbarnet er vel så fornøyd med hvordan dagen og spesielt kvelden ble avsluttet sammen med familie og venner. Nå skal vi slappe av og kose oss med de to aller siste episodene av The Lost Sesong 6

 

HVORDAN HAR SØNDAGEN DERES VÆRT ? 

 

1 kommentar

1 thought on “HAPPY BIRTHDAY, MY LOVE!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *