MIN 17MAI FEIRING 🇳🇴

Categories HVERDAG

Vi hadde en helt fantastisk 17mai feiring med svigerfamilien min i Ørsta dette året. Jeg har faktisk ikke hatt det så gøy som dette på lenge, og for dere som har meg på Snapchat fikk se hvordan dagen min var i både film og bilder. Jeg koste meg store deler av dagen sammen med min kjære, familie og venner.  Svigerinnen hadde stelt til hjemme hos dem så det ble en aldri så liten hyggestund med både familie og venner. Uansett det å samle hele gjengen på 17mai feiring er utrolig koselig og jeg håper det er noe en kan fortsette med. Fikk både innblikk i hvordan feiringen i Ørsta. Ettersom jeg ikke har opplevd slik type feiring av 17mai. Ettersom jeg kommer fra bygda er jeg vant med at det er feiring i de ulike bygdene – så dette var en litt annerledes feiring for meg

  

Senere ut på kvelden avsluttet vi dagen med sjappe mat fra et gatekjøkken i Volda. Her holder vi på tradisjonene, dere! Vi skulle egentlig avslutte hele dagen med soft-is men der vi får kjøpt verdens beste soft-is hadde uheldigvis stengt for dagen da vi ankom kiosken bare 15 minutter for sent. Så da får vi heller kjøpe oss en soft-is ved en senere anledning. Jeg hadde en fantastisk dag fra start til slutt. Håper det ikke er lenge til vi snakkes igjen – skrives snart mine kjære venner! 

🇳🇴 HVORDAN VAR DERES 17MAI FEIRING? 🇳🇴

1 kommentar

1 thought on “MIN 17MAI FEIRING 🇳🇴

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *