FARGER PÅ UTSIDEN

Categories HVERDAG

Helt siden jeg flyttet sammen med kjæresten, har jeg virkelig fått opp øynene mine for de minste gledene her i livet. Tidligere i vinter hadde de SALG på arbeidsplassen til mamma, så jeg fikk kjøpt meg blomsterpotter til å ha på utsiden på terrassen vår – og igår fikk vi tatt dem i bruk etter at vi hadde vært på plantasjen å handlet inn litt blomster som vi skulle bruke i blomsterpottene 🌷

Uansett dette er noe jeg ikke har vært opptatt av tidligere, men det var vel kanskje det at det såg litt trist ut på utsiden at jeg ønsket å få litt farger på utsiden. Fikk også disse lys-lyktene i posten igår og de måtte selvfølgelig også testes ut. Jeg er fornøyd! 

 
  

HVA HAR DERE GJORT IDAG? 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *