DET ER … PÅSKEFERIE!

Categories HVERDAG

Riktig god påske alle sammen! Til dere alle som er like heldige som meg og får noen dager med ferie. Det smaker så utrolig godt når jeg har litt fri innimellom og kan bruke disse dagene med min kjære. Noen av dere bruker kanskje påskeferien på hytta med muligheter til skigåing eller dra på fjellet. Disse fridagene kunne jeg nok gjerne ha funnet på mye rart, men jeg velger å bruke den sammen med familie, ettersom jeg både torsdag og fredag skal være i familieselskap. Kanskje jeg faktisk burde satse på å få et medlemskap på stamina, eller hva?  Vel uansett, håper dere får en fin påskeferie – så skrives vi snart igjen! God påske, alle ♥

  

HVA SKAL DERE GJØRE I PÅSKEN? 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “DET ER … PÅSKEFERIE!

  1. Jeg skal flytte nå og er skikkelig redd.. har du noen tips til hva jeg kan gjør for å ikkje grue meg sånn?

  2. Selma: Jeg syns det var mer skummelt den perioden jeg flyttet på hybel enn da jeg kjøpte leilighet. Men litt hjemlengsel er iallefall lov når det gjelder meg. Nå har jeg ganske så godt forhold til foreldrene mine, så når jeg er på arbeid i Fosnavåg overnatter jeg veldig ofte når jeg har flere vakter sammenhengende. Tips til for at du ikke skal grue deg er vel et tips jeg selv ville brukt tenker jeg at det kan være greit å skaffe deg en vennekrets i nærheten at du ikke blir sittende alene på hybelen eller leiligheten. Bor foreldrene dine i området, be dem komme på besøk slik at du gjør det mest naturlig for deg selv.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *