ÅRETS FØRSTE VÅRTEGN

Categories HVERDAG

Tidligere denne dagen var det tid for årets første grilling ute på plattingen vår utenfor leiligheten dette året. Dette var egentlig noe vi bare kom på i forbi farten ettersom jeg har sett på ulike værmeldinger at det skal være regn fra imorgen og til slutten av neste uke. Så da tenkte jeg det var greit å bare nyte det mens vi hadde sjansen til det – og så utrolig deilig det var med skikkelig grillmat selvom det for vår del bare besto av grillpølser, pølsebrød og ketchup. Dette var en utrolig fin start på våren dette året. Jeg elsker grillmat, og det blir nok ikke siste gangen vi steller istand grilling her hjemme hos oss – så dette skal jeg derimot leve apå til neste gang solen titter frem og vi har muligheten til å kunne grille grillmat. Hvordan har deres onsdag vært så langt, mine venner? 

  

Nå skal vi se på flere episoder av LOST resten av kvelden før vi finner sengen tidlig denne Onsdagen! Vi skrives snart igjen 

HVA HAR DERE GJORT DENNE ONSDAGEN? 
HVA SKAL DERE GJØRE I KVELD?

IKKE GLEM Å LIKE FACEBOOKSIDEN MIN FOR UPDATES GJENNOM HELE UKEN
LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT OG INSTAGRAM: GUNNNIS FOR OPPDATERINGER

2 kommentarer

2 thoughts on “ÅRETS FØRSTE VÅRTEGN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *