EN EKSTRA DAG!

Categories HVERDAG

God morgen og god tirsdag, mine venner! Uken er allerede godt i gang her hos meg, og etter gårsdagens rareste dag våknet jeg meget uthvilt, men kanskje ikke så rart når jeg sov mer eller mindre halve dagen igår – for en deilig følelse, å faktisk bruke hele dagen i sengen – ikke minst deilig å bare kunne virkelig bruke hele dagen til avslapping mer enn hva jeg er vandt med. Men det var derimot nettopp dette jeg trengte for det kjenner jeg på hele kroppen akkurat i dag hvor uthvilt den faktisk er denne tirsdagen 💎

  

Jeg kan vel heller konkludere det med at jeg utvidet helgen med en ekstra dag ettersom jeg har vært på arbeid hele denne helgen. Så innerst inne later hodet mitt som om det fremdeles er mandag og jeg kaster meg ut i de gode rutinene ettersom alt ble lagt på hylla igår. I dag derimot skal jeg fokusere på å komme i mål med alt jeg skal gjøre, men først skal jeg spise dagen viktigste måltid før jeg kjører avgårde på jobb. Håper alle får fantastisk tirsdag videre. Så skrives vi senere igjen. 

HVA SKAL DERE GJØRE I DAG? 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *