NOK EN NY UKE

Categories HVERDAG

God morgen dere! Jeg er tilbake med nok en ny uke – vi klarer da denne mandagen også, ikke sant? Denne dagen har da vært litt annerledes for meg ettersom jeg egentlig nettopp har startet dagen, ettersom jeg har hatt nattevakt på jobb i natt. Også denne mandagen kommer da antagelig til å fly avgårde slik som alle andre dager. Denne uken derimot består av mye jobb, så dette blir en flott uke. Jeg skal derimot til tannlegen i slutten av uken, og jeg vet faktisk ikke om jeg skal gru meg eller glede meg – men jeg håper da på null hull hvertfall. Hva har dere gjort på denne mandagen og hva skal dere gjøre senere? Vi snakkes snart 💎

 
  

 

1 kommentar

1 thought on “NOK EN NY UKE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *