KALD FORNØYELSE

Categories HVERDAG

God søndag fra meg til dere! Det ble en sen natt på meg i går, men likevel var jeg oppe allerede klokken åtte i dag tidlig. Vel, jeg kan vel skylle på solen som traff meg mitt i ansiktet fra gjennom soveromsvinduet på pikerommet – beskjed til meg selv: drag for gardinene. Denne søndagen har vært litt utenom det vanlige, hvertfall forhold til hva som er normalt i min hverdag og det er at jeg har vært på koselig tur i fjøra tidlig en søndagsmorgen sammen med hele gjengen her hjemme hos mamma og pappa ☺️

Denne søndagsturen gikk til Golleneset og det var helt topp å være på tur – og det beste med hele turen var at jeg følte jeg fikk skikkelig motivasjon til å fortsette med å dra på flere turer etter hvert. Tviler ikke på at det vil bli flere turer hitt etter hvert, men minuset i dag var vel at det var skikkelig kaldt og jeg var glad jeg hadde pakket på både meg og kjæresten en vindtett jakke 💨

   

<3 Ha en fantastisk søndag! Vi skrives senere. 
 

1 kommentar

1 thought on “KALD FORNØYELSE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *