JEG ER TILBAKE

Categories HVERDAG

Det å kjenne på følelsen der jeg kan kjenne tastaturet under fingrene min viser bare hvor mye jeg har savnet min egen blogg. Jeg har dessverre vært veldig fraværende på bloggen den siste tiden, og det er ikke alltid like positivt for både meg og de leserne jeg fremdeles har igjen her om det fremdeles finnes noen lesere igjen etter min uvanlige pauser den siste måneden. Men her sitter jeg igjen da og skriver nettopp dette innlegget fordi jeg elsker å skrive og for at der er en del av meg. Så hva har skjedd siden sist dere? Jeg har jobber mye som har gjort meg opptatt og ikke hatt tid i mitt eget hode til å oppdatere å drive blogg. Jeg har som kanskje noen av leserne mine vet, fått meg ny jobb som miljøarbeider i Fosnavåg, og det er en jobb jeg trives ekstremt godt med. 

Jeg har prøvd de siste ukene å finne ut hva jeg ønsker å skrive om på bloggen, og det er virkelig ikke enkelt. Jeg tenker at jeg vil prøve å gjøre klar flere innlegg som vil komme regelmessig, også når jeg er på jobb – og jeg har bestemt meg for at jeg skal prøve så godt jeg kan. Jeg føler en sterk glede ved det å være tilbake, og jeg skal virkelig gjøre mitt beste og prøve å oppdatere bloggen hvertfall over en lengre periode. Håper dere har lyst til å følge meg videre! Vi snakkes snart igjen, dere! Ha en fin dag, dere! 

  

HVA ER DET DERE ØNSKER Å SE MER AV PÅ BLOGGEN? 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG ER TILBAKE

  1. Spennende med ny jobb , gratulerer. Men lurer litt på – er du ikke utdannet barnehagelærer? Hvorfor jobber du ikke som pedagogisk leder/barnehagelærer ? 🙂 Klem.

  2. Hei Nina. Takk for det 🙂 Det har seg da slik at det ikke alltid er like enkelt å få seg jobb med det første, og jeg har jobbet litt innenfor Helse og Omsorg som sommerjobb tidligere. Det har da ført til at jeg var åpen for det meste når jeg begynte å søke jobb etter jeg var ferdig utdannet barnehagelærer. Dette er midlertidig bare et vikariat, så når jeg er ledig på jobb fronten igjen til søking så blir det å søke i barnehage som pedagogisk leder, fagarbeider og / eller barnehagelærer. Klem <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *