BUCKETLIST FOR FEBRUAR

Categories HVERDAG

Da har vi kommet inn i en ny vintermåned. Jeg liker Februar ettersom det er en måned med kjærlighet, iallefall den måneden som valentinsdagen hører til. Det  er også denne måneden de fleste venter på at våren skal komme. Jeg tenkte at ettersom jeg har startet å skrive lister over hva jeg kunne tenke å gjøre gjennom de forskjellige månedene, så setter skriver jeg noen enkelte små mål som gjør denne måneden mer rik på erfaringer og opplevelser. Denne måneden kommer til å bli spennende, det vet jeg!

♥ Lære meg flere bakeoppskrifter, og faktisk klare å gjennomføre det uten å drepe deigen. Jeg har til å bli flinkere på gjærbakst, og den enkleste måten å bli det på er vel å prøve helt til du klarer det og ikke gir opp? Jeg tenkte jeg skulle prøve å få til å lage boller med krem til fastelaven, skoleboller og hveteboller med sjokoladebiter. 

♥ Feire Valentinsdagen sammen med kjæresten. Vi bruker å ha en romantisk kveld i uken sammen, men det er viktig at vi kan feire valentinsdagen også. Selvom jeg er på arbeid tidligere på dagen, er jeg hjemme igjen senere på kvelden og da skal vi ha to-dagers kjæreste-kveld. 14 februar kommer på en tirsdag i år, så uansett blir det enten frokost på sengen sammen, men iallefall så blir det en bedre middag for oss to. 


♥ Tvinge både meg selv og kjæresten mer ut i naturen. Oppleve mer av den vakre naturen vi har her på Sunnmøre. Jeg har iallefall et mål å det er å gå mer på fjellet om det mulig når jeg har fri fra jobb. 

♥ Fokusere på å spare penger, istedenfor å bruke penger på ting jeg faktisk ikke trenger. Holde målet om å spare max. 5000 kr i mnd, om ikke mer. 

♥ Bli flinkere på kjøkkenet. Utfordre meg selv, lage mer ny og spennende mat, ettersom både jeg og kjæresten skal prøve oss på det vi kaller en måned med sunn mat og bare drikke brus og spise godteri på lørdagene eller iallefall en dag i uken. 

Dette var min lille liste for februar måned. Ble dere inspirert til å lage deres egen? 

3 kommentarer

3 thoughts on “BUCKETLIST FOR FEBRUAR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *