EN ROLIG LØRDAG

Categories HVERDAG

Riktig god lørdagskveld! Da var helgen endelig her for fullt, og godt er det. Denne uken har virkelig godt i ett, og i dag har jeg ikke noe spesielt på kalenderen utenom familiehygge. Jeg skal rett og slett bare lene meg tilbake og nyte lørdagen til det fulle! Eller, fredagskvelden var også rolig og fin. Der vi spilte PS4 (til den tok kvelden) og deretter ble det film med brus og popcorn, dere! 😉 
Slike helger for meg er veldig sjeldent, og når jeg først får slike helger er de betyr mer enn noe annet. Nå skal jeg diske opp med litt frokost til guttene her hjemme før vi senere skal en tur til sentrum og familieselskap. Har dere hatt det bra? Vi skrives senere. 

  
  

Håper alle sammen har hatt en fantastisk lørdag! Det er enda mer familiehygge i vente, i morgen – Snakkes!
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *