UKEN SOM GIKK …

Categories UKENS

Ukens høydepunkt for denne uken må være de dagene jeg har fått brukt sammen med den fantastiske samboeren min, og familien min generelt. Åh, som jeg har kost meg med den alt for bra familien min. Mamma har laget så utrolig mye god mat denne helgen til oss, at vi nesten ikke trenger å spise mat resten av uken (hehe, jeg tuller). Så denne helgen har absolutt vært en av de beste hittil dette året. 

Ukens innkjøp er alt for lite, og de fleste innkjøpene jeg har stått for denne uken er tråd til strikkeprosjekt og de mest naturlige matvarene til uken. Denne måneden har vi plan om å spare mye penger og generelt gjennom hele året (kommer et innlegg senere om det). 

Ukens cravings må være hjemmelaget juice som vi har prøvd å forske oss frem på! Jeg vil komme til å legge ut oppskrifter av forskjellige juice oppskrifter når jeg har funnet enda flere oppskrifter jeg vil dele me dere. 

Ukens opptur er at jeg fikk tilbake bilen fra EU-kontroll og den ble EU GODKJENT! 

Ukens nedtur ble dessverre dagen samme kvelden etter EU-KONTROLL som jeg kom hjem fra arbeid da mistet jeg eksospotten på bilen. HURRA! 

Ukens sang er dessverre flere enn bare en enkel sang, men favoritten som gikk på repeat hele helgen er I Don´t Wanna Live Forever – ZAYN feat. Taylor Swift. 

Ukens film er hovedsakelig den romantiske filmen som dere kan se både venninner eller kjæresten er uten tvil, The Longest Ride som jeg tipset dere om på søndagsmorgen. Men jeg har også blitt veldig hekta på filmer hvor Bruce Willis har hovedrollen, og det er blant annet om disse filmene Red & Red2 som jeg tipset om tidligere i uken. 

Dette var min uke, kort oppsummert! Hvordan har deres uke vært? 

 

1 kommentar

1 thought on “UKEN SOM GIKK …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *