JEG HAR RYDDET UT JULEN

Categories HVERDAG

Hei og god onsdag alle mine kjære! Hvordan har dere det i dag? 

Ettersom vi satt opp juletreet allerede 5 desember, så er det greit å være ferdig med julen nå! I dag har jeg ryddet bort alt som heter juletre, julepynt, julekuler, julestjerne og juletrelys både inne og ute. Jeg er utrolig glad for at vi investerte i plastikk juletre. Jeg elsker jul og julepynt, men det er veldig godt når den også er ryddet ut, selvom jeg alt gleder meg til neste julefeiring, dere!

Nå gjenstår det bare et par små ting til at jeg kan si meg fornøyd med dagen rydding! Jeg har også overgått meg selv og ryddet boden i leiligheten og jeg er fornøyd med den, eneste som gjenstår nå er rydding av gjesterom og soverom. Jeg vet om en som kommer til å bli glad når han kommer hjem og det er selvfølgelig samboeren min, ettersom jeg ikke var alene om å være lei her.

Hvilke planer har dere får denne onsdagen? 
Har dere ryddet ut julen? 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “JEG HAR RYDDET UT JULEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *