EN GOD MANDAG

Categories HVERDAG

Hei og god mandag mine kjære venner! Hvordan har dere det denne mandagen? Det ble en sen kveld i gårkveld ettersom både jeg og samboeren kom hjem til leiligheten og slo det hele ann med en filmkveld *filmanmeldelse kommer senere* Dagen i dag startet med en skikkelig rengjøring av leiligheten og jeg var allerede godt i gang kl. 10:00 med vasking av leiligheten vår denne dagen ☺

Siden det er mandag idag, og vi ikke har vært hjemme siden i fjor var det på sin plass og dra på butikken for å kjøpe noen faste ingredienser til måltidene. Jeg må også sette meg ned denne mandagen, og både planlegge og strukturere uken vår videre, dere! Ettersom det også er mye snø ute som har kommet de må vi på butikken å kjøpe redskap til måking utenfor leiligheten vår her ❄

Jeg håper dere alle sammen får en fin mandag videre, også snakkes vi senere i dag!

Hva skal dere gjøre idag?

2 kommentarer

2 thoughts on “EN GOD MANDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *