UKEN SOM GIKK ..

Categories UKENS

Akkurat nå: Sitter jeg hjemme med foreldrene mine, og planlegger ukens blogginnlegg for dere. Vi reiser snart tilbake til Volda igjen for siste del av pakkingen til turen vi skal på denne uken, og jeg gleder meg så veldig. Samtidig som vi skal ta julebilder til et nytt julekort denne søndagen, det er så mye å tenke på og så mye jeg trenger å huske før jeg reiser fra foreldrene mine. Når jeg kommer på det, så bør jeg vel nesten huske passet mitt – for jeg kommer meg ikke til Dublin uten passet? 

Ukens høydepunkt: Denne uken har vært fylt med mange oppturer! Det beste med hele uken er at jeg har fått bruke tiden sammen med kjæresten min og våkne opp sammen med han hver eneste dag er virkelig en belønning i seg selv for meg. Når jeg ikke er sammen med han, så savner jeg han like mye selvom det kanskje bare er snakk om noen få timer om dagen. 

Ukens nedtur: Det har vært noen nedturer, men ikke mange! Jeg har vært på arbeid en god del denne uken og det liker jeg! Dessverre pga alt arbeidet merker jeg det i ryggen min, spesielt på de dagene jeg ikke har noe spesielt å gjøre – selvom det er flott å kunne slappe av og spare opp nye krefter til en ny arbeidsdag. 

Ukens sang: Det er så mye bra musikk som spilles hver dag, men jeg har blitt helt hekta på Trustless med Svale. 

Ukens cravings: Det må være julemat, ettersom jeg har hatt lyst på det hele uken. I helgen som var bestilte jeg julemiddag hjemme hos mamma, så da fikk jeg smake både svineribbe, julepølser, pinnekjøtt og hjemmelaget rabbestappe, nam! Jeg har også fått helt cravings på snickers muffins som jeg ble inspirert av å lage av svigerinnen min og svigermor. 

Ukens innkjøp: Julegaver … Julegaver … Julegaver … Julegaver 🎄🎄🎄

Ukens film: Filmen “the Choice” som jeg skrev om tidligere i et blogginnlegg denne søndagen, så tenker jeg å tipse om flere filmer fremover her på bloggen. Både drama, thriller og romantikk. 

Ukens bilde: 

 

HVORDAN HAR DERES UKE VÆRT? 

 

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “UKEN SOM GIKK ..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *