PÅ LÅN

Categories HVERDAG

God morgen, mine kjære! Dette er dag to med hverdagsluksus for min del, og det er veldig sjeldent omtalt ord, men det betyr egentlig bare at jeg har hatt mulighet til å kunne slappe av mye de to siste dagene. Denne morgenen reiste selvfølgelig kjæresten tidlig på arbeid, og jeg ble igjen hjemme med to barn. Det ble selvfølgelig servert frokost, og levering på både barnehage og skole. Ettersom vi ofte får låne tantebarna, så merker jeg mer og mer hvor klar jeg til å starte på tilværelsen som mamma, når det skjer. 

  

Ha en fin dag videre folkens! Vi snakkes ved en senere anledning 🙂 

 

8 kommentarer

8 thoughts on “PÅ LÅN

  1. HEIII
    Ser du brukte kalendertrikset mitt i House touren! You go, girl!
    To spørsmål;
    Når skal dere gifte dere? Sann serr… Vi har ventet lenge på dette! Får vi følge dere gjennom planleggingen?
    Når har dere tenkt å få barn? :D:D:D:D:D<3<3<3

  2. Sandra: Takk for tipset om fremstille kalenderen, hadde jeg aldri tenkt på dersom du ikke hadde tipset meg, evig takknemmelig for det.

    Jeg vet ikke helt når det vil skje, men uansett når vi planlegger bryllup – så blir bloggen med gjennom denne planleggingen, så dere får følge oss gjennom hele prosessen alt fra planlegging til gjennomføring. Barn, kommer når en minst venter det tenker jeg, men dere blir også oppdatert på den fronten når det skjer.

  3. Sandra: Jeg vet ikke hva du og alle andre tror – men jeg kan bekrefte at det blir bryllup men vi har ikke funnet dato enda, og jeg vet ikke om det blir barn før eller etter bryllup 🙂 sopass kan jeg fortelle deg.

  4. Nå tror jeg du misforstod litt der. Mente jo barn, selvsagt. Tviler ikke på at giftemål er i sikte!
    Tror alle leserenenene dine tenker det samme som meg, at det snart er barn i sikte siden dere passer så mange barn hele tiden, og er så barneorienterte. Bare det 🙂

  5. Sandra: hehehe, misforsto deg nok ikke! Bare skrev om både barn og bryllup 🙂 Jeg elsker barn og er helt klar for å få vårt eget, men som jeg skrev – jeg vet ikke om det blir før eller etter evt. bryllup, men bloggen vil bli oppdatert når det skjer 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *