RIKTIG GOD FØRSTE NOVEMBER

Categories HVERDAG

Riktig god tirsdagsmorgen, og første dag i november! Tiden flyr, og det er bare en måned igjen unna desember, og det har enda ikke gått opp for meg hvor fort tiden faktisk går. I dag er det min første dag, der jeg har vært hjemme hele dagen fra morgen til kveld – så beklager for alt for lite oppdateringer her inne. Personlig er det kjipt at jobbingen tar all min tid, men slik er livet, dere!

Jeg startet denne tirsdagen uvanlig tidlig, men det er bare ettersom kjæresten starter tidlig på arbeid, og jeg hadde heldigvis god samvittighet nok til å gå å legge meg under dynene noen timer til før jeg startet denne morgen, med en god frokost og mer enn ei episode av The Vampire Diaries før dagens gjøremål startet for fult denne dagen også! Ha en fantastisk tirsdag, folkens! 😉

Hvordan blir din tirsdag? Har dere planer for denne dagen? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *