MÅL FOR OKTOBER

Categories HVERDAG

Høsten skal nytes … som jeg skrev i et tidligere innlegg så skal jeg nyte denne høsten til det fulleste, og det er selvfølgelig ikke bare fordi jeg blir et år eldre, men jeg elsker spesielt høsten, og jeg kan tilbringe like mye av tiden inne som ute. Jeg skal prøve å drage med meg kamera på turer og dokumentere høsten, også prøve å få tatt noen antrekksbilder denne høsten, noe som virkelig er en evighet siden sist. 

Dra på kino … i begynnelsen av oktober, har både jeg og kjæresten skaffet oss billetter til Børning 2, og gleder oss veldig til å se akkurat denne filmen, men selvfølgelig en kveld på kino betyr også bacon potetgull og popcorn + brus. 

Dele oppskrifter på bloggen … skal jeg bli flinkere til, og samtidig som jeg skal dele oppskrifter på bloggen så skal jeg også utfordre meg selv på matoppskrifter, kanskje finne frem gamle kunster, og skrive om flere oppskrifter som jeg skal dele med dere.  

Stresse mindre og slappe av … er veldig viktig for meg fremover, og det er for at jeg er (bare spør kjæresten) veldig flink til å stresse, og skal gjerne ha det meste gjort på 1-2-3!   

 
 

Romantikk … er viktig for forholdet vårt, og det er å kunne ha en eller flere kvelder sammen der vi bare fokuserer på hverandre. Enten det er en kveld hjemme i leiligheten hvor vi disker opp med god mat og ser på en film eller drar ut på resturante, uansett hva vi gjør så er det like mye romantikk som skjer. 

Gjør ferdig leiligheten  … og da mener jeg at bilder skal komme seg opp på veggene av bilder og annet interiør. Planen er å få det meste ferdig til starten av oktober ettersom vi har invitert gjester i starten av oktober. 

Lese en bok … jeg har flere bøker i bokhylla som enda ikke er åpnet, og for å gjøre lillesøster stolt skal jeg endelig åpne en av de bøkene og lese dem nå i høst. Skal lese bok nr. 2 i serien til Calendar Girl. 

Gå flere turer … disse høstdagene skal nyttes både innendørs og utendørs, og jeg skal gå flere turer sammen med min kjære! Kanskje vi når målet med å gå rundt Rotevatnet i Volda? 

Spis mer frukt igjen … vi var veldig flinke til dette i starten når vi hadde kjøpt leiligheten, og jeg føler at vi bør bli flinkere til dette igjen ettersom det er et stort savn i daglig livet. 


Dette er mine mål for oktober! Har dere noen mål for denne fine måneden? 

1 kommentar

1 thought on “MÅL FOR OKTOBER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *