SPØRSMÅLSRUNDE, VI SVARER DERE!

Categories SPØRSMÅL

Nå har jeg og min kjære vært kjærester i over et år allerede, og i løpet av den tiden har vi lært hverandre å kjenne ekstremt godt! Kanskje ikke så rart, etter som vi bor sammen, og med tanke på dette så er det ikke så rart at vi har lært hverandre å kjenne så godt som vi gjør! Så da tenkte jeg at det kunne være morsomt å kjøre igang en spørsmålsrunde som både jeg og min kjære skal svare på for dere. Dere får også bli kjent med meg fra kjærestensperspektiv, et perspektiv dere kanskje ikke har fått sett før? ✌️

DETTE KAN BLI SPENNENDE, OG DET ER BARE Å SENDE INN SPØRSMÅL! 
 

12 kommentarer

12 thoughts on “SPØRSMÅLSRUNDE, VI SVARER DERE!

  1. Hvordan er gunnnis som kjæreste?
    Hvordan er det å ha en kjæreste som deler såpass mye av privatlivet sitt på nett?
    Kan du se for deg at dette er dama du kommer til å leve med resten av livet?
    Hva er det mest irriterendes med henne?

  2. Liker dere klesstilen til hverandre?
    Leste du bloggen til gunnnis før dere ble kjent med hverandre?
    Følger du gunnnis på sosiale mediar? instagram, blogg, youtube?
    Leser du bloggen hennes?
    Hvordan var deres første kyss?
    Hvor hadde dere deres første date?

  3. Er gunnnis drømmedama di?
    Syns du hun er jålete (sminker seg mye?)
    Leser du alle innleggene gunnnis legger ut ?
    vil dere ha barn sammen?
    Hva liker dere å gjøre sammen? favoritt aktivitet?
    Nevn 3 positive og 3 negative ting om hverandre?
    Har dere noen uvaner? Kan dere lage et innlegg om det?
    Hva var ditt første inntrykk av gunnnis?

  4. Hva er det gøyeste dere har gjort sammen?
    Hva liker dere å gjøre sammen?
    Hva synst dere er det beste med hverandre?
    Hva er det dere liker med hverandre?
    Hva er det som gjør at dere passer sammen?
    Hvilke planer har dere for fremtiden?
    Kai, hva syns du om at gunnnis blogger så mye?
    Hva er favorittmaten deres?
    Hva er gunnnis sin beste egenskap?

  5. Jeg bare digger deg!!😍😍 du er virkelig inspo for meg!
    Kan du ver så snill legge ut en ny sminkevideo?

  6. Har dere dyreforsikring? Er litt lurt tenker jeg om dere er samboere.
    Kan dere ta en liten housetour?:)
    Mvh Synne.

  7. Hei! Har sett på bloggen til Isabell Raade og Piér at de legger ut en serie “hjemme hos”.. Kunne du tenkt deg å legge ut en lignende, “hjemme hos Gunnis”, så vi får følge deg gjennom en dag? 🙂 hadde vert sykt kjekt å få følge deg “for real” siden bloggen din og du er så sykt bra!!<3:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *