UPDATE FROM BED

Categories HVERDAG

Hei og god kveld dere! Jeg har bare tatt meg hele tre bloggfrie dager, og det har ikke vært ofte den siste tiden! Det var dessverre nødvendig disse dagene her ettersom sengen har vært min bestevenn, ettersom jeg har vært sengeliggende disse dagene, dere!! Jeg har dessverre klart å pådra meg en sterk forkjølelse, sist dette skjedde fikk jeg sykemelding fra arbeid, men jeg føler meg allerede på bedringens vei, og satser på at jeg snart klarer å puste skikkelig uten å måtte skremme livet av de som omgås meg.

Denne kvelden skal brukes til 100% avslapping, sammen med min kjære – som jeg har vært så flink til å smitte, igjen! stakkars.
Han må leve med at jeg blir syk, og det ender bare med at jeg smitter han i samme slengen, og det unner jeg han virkelig ikke! Satser på at vi begge blir friske igjen raskt, og at vi er klare til en ny uke igjen på mandag! Vi snakkes, dere! GoNatt alle fine ♥

Takk til dere som sparket meg i rompa, for å oppdatere bloggen! Alltid koselig å få fortalt at dere savner skrivingen min! 👍👏✌️

HVORDAN HAR DERES TORSDAG VÆRT? 

2 kommentarer

2 thoughts on “UPDATE FROM BED

  1. Etter at vi henta gutane i bhg så for vi på hjørungavågen og var på “grendafest” 🙂 Kjempe kjekt for store å små, med trylleshow og ballongdyr fra en klovn, gratis mat, loddsalg og godt lag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *