THE LIST, THIS MONDAY!

Categories HVERDAG

God morgen, mandag og ny uke! Står det bra til med dere? Denne mandagen skal jeg bruke godt, og jeg håper det blir en fin dag med en liste som er full av gjøremål som skal gjennomføres. Jeg skal gjennomføre flere punkter på min mandags to do-liste, og jeg gleder meg til siste punkt på listen er gjennomført, og jeg kan nyte en fin mandagskveld, sammen med den fantastiske kjæresten min, dere 🙂 Tidlig denne morgenen reiste kjæresten på arbeid, og jeg skal være hjemme hele denne mandagen, og da er jeg så heldig at jeg også får besøk senere idag, en av mine bestevenner kommer på besøk og skal se leiligheten for første gang 😊💕

  1. Handle inn forskjellige ingredienser til middag for hele uken, pålegg og frukt. Vi har bestemt oss for å ha en fast dag i uken, hvor vi skal handle inn det vi trenger til middagene denne uken, så vi ikke handler noe unødvendig. 
     
  2. Vaske leiligheten – her skal leiligheten vaskes, og da mener skikkelig – alt av hybelkaniner skal bort til neste gang vi ses igjen! Leiligheten skal ha en fast dag i uken der vi enten støvsuger, vasker eller gjør begge deler. Støvsuge kan vi nok gjøre litt oftere enn vasking. 
     
  3. Kjøpe nye blomster til vårt nyvaskede hjem, for å gjøre det komplett! Jeg elsker duften av blomster, og det gjør at spisebordet ikke blir sett så kjedelig ut. Derfor elsker jeg at plantasjen ikke ligger så alt for langt unna leiligheten vår. 
     
  4. Skifte på sengen! Jeg elsker å legge meg tidlig på kvelden, vis sengetøyet er kaldt og det er nytt sengetøy på! Det er noe av det jeg gleder meg til når jeg legger meg om kvelden, at det er nytt sengetøy på sengen (selvfølgelig så er dette noe en ikke kan gjøre hver eneste dag). 

Dette blir virkelig en fin mandag <3 håper dere alle får en like fin mandag som meg! 
Hvilke planer har dere for denne mandagen? 

2 kommentarer

2 thoughts on “THE LIST, THIS MONDAY!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *