GOD PINSE ALLE SAMMEN

Categories HVERDAG

God fri-dag folkens! Jeg tenker det er godt for alle en sjelden gang! Igår kveld ble jeg liggende som et slakt på sofaen etter jobb. Jeg og min kjære såg på romantisk komedie før vi skulle legge oss! Det gikk ikke mange minuttene ifølge min kjære at jeg hadde havnet i drømmeland, og det var egentlig ikke rart siden jeg var veldig sliten etter hel dag med arbeid på restauranten! He He He

Vi har hatt en fantastisk helg hjemme hos foreldrene mine, og det har vært god – spesielt ettersom jeg ikke har sett mine foreldre på nærmere 14 dager. Uansett om både fredag, lørdag og søndag gikk til arbeid på restauranten, så har helgen min vært fin, dere! Jeg har fått være hjemme hos mor og far, og jeg skal ikke klage på været heller, selvom det ikke har vært så alt for varmt heller ♥ 

Nå har vi kommet tilbake til Ørsta, og er klare for 17 mai feiring imorgen, og vi skal delta i barnetoget i morgen, 09:30 i Volda 🇳🇴 før turen går videre til Lom for å møte foreldrene og min kjøre bror og søster, noe som har vært en tradisjon for meg på 17 mai. Resten av denne kvelden skal vi slappe av enten med en film eller noe spennende på tvén. Håper dere har hatt en fin mandag! 

HA EN GOD MANDAG VIDERE! 🇳🇴

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *