GOD TORSDAG

Categories HVERDAG

God morgen, dere! ♥ Jeg må virkelig si at jeg har hatt en fantastisk morgen! Kjæresten kom uventet på besøk i gårkveld mens jeg var på arbeid og overnattet til idag, etter mitt ønske! Jeg har brukt morgentimene på å pendling til skolen – jeg er klar for læring!!! Skolen er fra 09:30 – 13:30, og etter denne skoledagen har jeg endelig helg, selvom helgen er full i gjøremål, det blir bra, dere 😁

♥ HÅPER ALLE FÅR EN FIN START PÅ TORSDAGEN ♥

HVA SKAL DERE GJØRE I DAG? 

15 kommentarer

15 thoughts on “GOD TORSDAG

  1. Så koselig med overraskelsesbesøk! <3
    Huff, nå må jeg på butikken og kjøpe jordbær og noe med sjokolade! Og lage meg kaffe! Hoho! Ha en super dag! 🙂

  2. Hørtes fint ut ja!
    Jeg har vært ute gått en tur med min kjære. Såklart begynte det pøse ned, været ser ikke ut til å bestemme seg her. Går fra regn til sol om hverandre.. Men men, fikk en fin gåtur. Skal seg om jeg klarer sette igang med joggingen ikveld om det er oppholds 😀

  3. Silje Romundset Karlsvik: Jeg sitter hjemme og venter på min kjære! Han er dessverre fremdeles på arbeid. Satser på han snart kommer hjem, siden vi hadde en plan om å reise på butikken sammen idag for å handle noe mat til i dag og imorgen.

  4. Silje Romundset Karlsvik: Fikk handlet inn middag til i kveld, og frokost for i morgen – ettersom vi reiser ut til foreldrene mine denne helgen, siden jeg har jobbhelg denne helgen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *