SØNDAGSKOS

Categories HVERDAG

Søndagskvelden er her, og jeg og kjæresten har kommet oss på plass i Ørsta! Kvelden er enda lang, og vi skal se på en film på TV2 Livsstil i kveld kl. 21:00! Det er en av mine favoritt filmer, og som jeg har likt siden jeg var vel omtrent 14 år gammel. Piper Perabo er en av mine favoritt skuespillere når det kommer til filmer, og det skal bli gøy å introdusere denne filmen for kjæresten min ♥ ♥

 

Mens filmen nå snurrer skal vi spise oss mette på loffskiver med reker og fiskepudding …. det er så lenge siden og det er godt! ♥ 
Vi snakkes senere mine kjære lesere, og dere får han en fin søndag videre! Nå skal vi kose med filmen Coyota ugly! 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “SØNDAGSKOS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *