KJØTTBOLLEWOK

Categories OPPSKRIFTER

Hei dere! På torsdagskveld laget jeg og kjæresten no spennende og mektig til middag, noe som jeg egentlig bare hadde plukket opp på matprat, og jeg syns det så spennende og interessant ut å teste ut! Det å ha kjøttboller sammen med grønnsaker, var faktisk ikke så ille! Porsjonen vi laget innhold mat nok til 2 personer, men det ble til at det var 4 personer som gikk fra spisebordet.

Slik gjør du det: 

  1. Kok ris etter anvisning på pakken
  2. Stek kjøttbollene i en wok eller stekepanne med olje (ikke smør)
  3. Ha grønnsaker i og wok det raskt. Heller over woksaus og la det små steke i 2 minutter.

 
 

Ingredienser jeg brukte til denne oppskriften (dere kan bruke andre grønnsaker):

300 g kjøttboller, 1 pose boil-in-bag ris, Olje som passer til steking , gulerøtter, brokkoli, vannkastanjer, minimais og woksaus

  

Hva syns dere om denne oppskriften? 
Noe dere kan tenke dere å lage selv? 
Hva skal dere i dag, kjære lesere ? 

1 kommentar

1 thought on “KJØTTBOLLEWOK

  1. Så utrolig godt ut! kunne godt tenkt meg å lagd dette ja 😀
    Har vært på jobb opplæring, og nå venter snart middag med en venninne, før vi vorser her for så å gå på byn 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *