MINE MÅL FOR APRIL

Categories HVERDAG

Den siste måneden har gått som et skudd, og hver eneste uke har hatt flere forskjellige og spennende gjøremål. Mars måned for meg er en måned som kommer til å bli værende som et minne for livet. Jeg håper at jeg vil komme til å få en lik fin måned i April. Jeg regner med at denne nye måneden byr på nye utfordringer innenfor både skole, jobb og bloggen, og det vil bli en bra måned! 

Jeg startet også den nye måneden med null hull, ettersom at jeg hadde tannlegetimen i dag kl. 11:15! Fin start på måneden 😁😁 Jeg elsker å sette meg mål for de ulike månedene, selvom jeg kanskje ikke er den flinkeste til å holde målene jeg setter meg, så er det enda viktigere at jeg prøver å gjennomføre dem! Så nå tenkte jeg dere skulle få se mine hverdags mål i April. Vi snakkes ❤ ❤

Sette av en dag i uken til å planlegge av ukens blogginnlegg, og gjerne skrive innlegg som kan publiseres med tiden. Skrive flest blogginnlegg, når motivasjonen er på sitt beste, og prøve å ha denne motivasjonen gjennom hele måneden og enda lengre. 

Lese til eksamen som er i slutten av Mai! Det føles aldri feil å være skikkelig forberedt til den eksamen du skal gjennomføre, selvom det for min del bare er en hjemmeeksamen. Jeg mener for min egen del at det er viktig å vite hva du skal skrive om før du selv får oppgaven eller at du har kjennskap til de ulike teoretikerne som er temaet til mangfold og mestring

Prøve å drikke 2-3 liter pr. dag med vann, og det er noe jeg er dårlig på! Jeg drikker vann, men svært lite – og det er noe jeg skal bli flinkere til. Under dette målet skal jeg også prøve å bli flinkere til å drikke mindre energidrikker. 

Ha minst èn romantisk kveld i uka. Med romantisk kveld mener jeg middag sammen, en hyggelig filmkveld, et kinobesøk eller en kveldstur i nærområdet. Det meste med meg og Kai Are er at begge liker romantiske kvelder, og gjerne med et måltid vi har laget sammen og en god film – gjerne en film vi ikke har sett tidligere eller en film det er lenge siden vi har sett. 

Få rikelig med søvn er noe jeg er veldig dårlig på! Det er noe jeg selv mener jeg bør bli bedre på, og det er viktig for både kropp og sjel, og spesielt i helgene er jeg på mitt værste på dette området, og det kommer gjerne i forhold med tanke på jobben jeg har og ikke sovner før nærmere 04:00-05:00! Nei, dette må jeg bli enda flinkere med, spesielt nå i April! 

Publisere matoppskrifter på bloggen er noe som jeg synes er inspirerende for andre, og jeg liker det godt selv når jeg selv startet å poste ulike oppskrifter, og gjerne oppskrifter som jeg selv aldri har testet ut før. Så jeg kommer til å prøve å lage minst 4-6 nye middagsretter denne måneden, og dokumentere det på bloggen. 


Har dere noen mål for denne måneden dere kunne tenke dere å dele med meg? 
Håper alle får en fantastisk fredag, og vi snakkes senere ♥

 

5 kommentarer

5 thoughts on “MINE MÅL FOR APRIL

  1. Så heldig som hadde null hull da 😉
    Og fine mål, jeg har også som mål å få mer søvn og drikke mer vann. Ellers trene 2-3 ganger i uken, er litt sløv i blant så må bli bedre på det ^^

  2. Henriette Celin: Så bra 🙂 Jeg må nesten sette det som mål på meg selv, siden jeg sliter veldig med å sove nok ettersom jeg arbeider spesielt i helgene veldig mye på natt, og er ferdig nærmere 04:00 pga jeg jobber på pub/resturante/café i helgene. Så blir det oftest jobb på natten siden jeg er en av de eldste. Ha en fin dag videre 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *