FREDAGSMORGEN

Categories HVERDAG

Det finnes ikke noen bedre følelse enn å våkne en fredagsmorgen og vite at du har fri fra skolen. Etter en hektisk uke med både undervisning, litt jobb og flere timer med lesing av pensum så er det deilig å koble helt av, å kunne ta helg med god samvittighet. Jeg kan vel egentlig ikke ta fullstendig helg siden jeg skal på jobb både i morgen og søndag! Men da er det enda en større grunn til å nyte denne fridagen min fullt ut!! Nå skal jeg starte på dagens gjøremål, og det er spesielt deilig ettersom jeg har hatt en koselig morgen sammen med min kjære ved frokostbordet ♥ Jeg kan ikke få si nok hvor glad jeg er over at det er fredag! Vi ses ♥

Forresten igår var jeg og min kjære på Ravi konsert på Fosnavåg Konserthus, hadde en hyggelig aften sammen vi to ♥ og når det gjelder Ravi så har jeg alltid hatt en liten kjærlighet til sangene som dødsøt og cherrio! Siden kjæresten også likte musikken, og da kunne vi ikke la denne sjansen gå fra oss, senere på kvelden kom vi tilbake til Ørsta, laget grandiosa og tok en rolig kveld.

 

HVA GJORDE DU I GÅR OG HVA SKAL DU GJØRE I DAG? 

5 kommentarer

5 thoughts on “FREDAGSMORGEN

  1. Du får nyte denne fridagen da ja!
    Herlig å kunne spise frokost med kjæresten ;3
    Og gøy med konsert. Ravi er jo kjempe dyktig 😀
    I går spilte jeg bare inn en bloggvideo, og i dag har jeg foreløpig trent styrke og Yoga + publisert video´en. Senere skal jeg på kino å se How to be single 😉

  2. Henriette Celin: Den har jeg lyst å se! Men jeg må dessverre vente til den kommer på DVD. De sluttet å sende den her for noen uker siden, og hver gang de sendte den på kino var jeg på jobb.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *