FUNFACTS, DU IKKE VISTE OM MEG?

Categories HVERDAG

På stranden er jeg… er den som ikke ligger på stranda. Liker heller å ligge ved bassengkanten å slikke sol, og gjerne med både musikk eller en bok for hånden. Jeg er også den som er hekta på å bli brun, når jeg først skal ligge ved bassengkanten. Så meg finner du ikke på stranden (hvertfall ikke alene).

Hos tannlegen er jeg… som oftest en gang i året, spesielt etter at jeg byttet til samme tannlegekontor som resten av familien min her på. Jeg har en kjempe kjekk kvinnelig tannlege, så jeg er ikke redd i det hele tatt. Jeg gikk faktisk aldri til tannlegen alene før jeg ble 20 år.

På Snapchat er jeg… sender jeg ofte flere snapper om dagen til venner og familie, for å oppdatere dem om dagen min, legger jeg ut på mystory på snap så handler det ofte om at jeg har oppdatert bloggen. Bruker både snapchaten min til bloggen og privat. Snapchat: gunnnis

På kjøkkenet er jeg… den som egentlig ikke lager mat, eller var iallefall ikke den som gjorde det før, jeg forventet ofte at søsteren eller broren min skulle lage maten og jeg skulle gjøre ting som å dekke på borde eller lignende. Nå er det litt annerledes, 

På badet er jeg… er den som er tregest her i familien (ifølge søsteren min) og det er spesielt når jeg skal sminke meg og gjøre mitt om morningene, så det er ofte jeg har stått opp gjerne 30 minutter før alle andre som skal bruke badet for å fikse meg. 

Bak rattet er jeg… Jeg skrur opp volumet på cd-spilleren i bilen på fult og synger gjerne med (mest når jeg er alene i bilen eller sammen med kjæresten). Jeg er flittig bruker av Spotify med AUX! Er også den venninna mi mener som sitter helt inni rattet og kunne lett ha vært med i en rånefilm.  

I klesskapet har jeg… alt for mye klær, og jeg er vel kanskje «dronningen» av pyjamaser, for er det noe jeg kjøper meg så er det nemlig akkurat det. Klarer bare virkelig ikke å gå fra en pysjamas jeg såg på Cubus her om dagen og da blir den heller med hjem.

På høgskolen er jeg… skoleflink! Jeg prøver å gjøre mitt beste og følger ofte med i timene, men kan være enig med flere at det kan bli litt for kjedelig. Det tar foresten ikke et sekund før jeg plutselig er ufokusert og lei, kunne heller sittet hjemme å lese pensum isteden for selvom jeg vet at det er nyttig det jeg hører om på undervisningen. 

På tivoli er jeg… som elsker  ta alle ulike attraksjoner så lenge det har noe med fart og spenning, og skal gjerne drage med meg både den ene og den andre opp i det ulike fasilitetene. Den eneste fornøyelsesparken jeg har vært i til nå er tusenfryd. Kanskje jeg får oppleve Disney Land en gang? Fornøyelsesparker med mange forskjellige typer karuseller og aktiviteter – er noe jeg elsker! 

På fly er jeg… er jeg den som helst kunne tenke seg å sitte ved vinduet, og følge med det som jeg tror skjer ut av vinduet. Jeg er også den som sitter med opp hovna føtter når vi er ferdig på flyturen.

På treningsstudio er jeg… IKKE! Jeg er for dette med trening hjemme både innendørs og utendørs. Jeg elsker å trene alene, og gjerne sammen med andre (kjæresten min er en god partner). Jeg burde forresten bli flinkere enn jeg er til å trene. 

I taxien er jeg… nesten aldri! Det er en sjelden gang at jeg er i en taxi, for jeg har alltid privat sjåfør (mamma, pappa og kjæresten) for er det noe jeg ønsker så er det å komme trygt frem og gjerne helt til døren. Pluss taxi er så dyrt i lengden.

 

På fest er jeg… hun som er overnaturlig glad, smiler og gir alle en klem, selv dem jeg ikke kjenner. Det er kjedelig å sitte i ro en kveld og jeg er også den som er meget glad og kan flire meg gjennom hele kvelden, og være den som tar selfie med alle hun finner på sin vei. Mobilen min er en vandrende kamera.

Når jeg er forkjølet er jeg… har jeg ofte både feber og hodeverk. For jeg får som regel alt på en gang når jeg først blir syk.

I bladhyllene er jeg… aldri. Jeg har abonnerer på blader via nettet, så jeg trenger ikke stå i en bladhyllen for å kjøpe blader. Det hender seg at jeg kjøper Se&Hør eller Her&Nå for mamma en sjelden gang. 

Akkurat nå er jeg… fornøyd og glad. Jeg har verdens beste familie som passer på meg og en kjæreste/forlovede som elsker meg for akkurat den jeg er. Jeg er snart ferdig med utdanningen min og er snart klar til å gå ut i arbeidslivet. Livet mitt er så fint akkurat NÅ!

  

HAR DERE NOEN FUNFACTS Å DELE MED MEG? 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “FUNFACTS, DU IKKE VISTE OM MEG?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *