MÅL FOR FEBRUAR 2016

Categories MÅNEDENS SPALTE

Denne mandagskvelden er rolig og avslappende som de fleste andre kvelder. Jeg har sittet å fundert på hva jeg skal skrive ned av hvilke mål jeg skal prøve å fullføre denne måneden. De målene jeg setter meg for denne måneden, skal jeg gjennomføre om ikke skal jeg ha klart å vært innom alle målene jeg setter meg. Jeg er klar til å sette i gang denne måneden og første mål er startet ?

   

MÅL FOR FEBRUAR

  • Sette av en hel dag i uken til planlegging av ukens blogginnlegg.
  • Få nok søvn i løpet av en måned. Det går som regel i underskudd på søvn spesielt i helgene.
  • Spare penger til studieturen til Danmark og turen til Spania. Skal også fortsette med det å ikke bruke penger på unødvendige ting som jeg ikke trenger å kjøpe = penger spart er smart. 
  • Ha minst èn romantisk kveld i uka som kan være filmkveld, lage middag, dra på kino/show og kveldsturer. Favoritten til meg og kjæresten er spesielt å lage middag sammen og som etterfølger med en film eller to.
  • Oppskrifter: Skal prøve å se om jeg klarer å poste mellom 4-6 nye oppskrifter på bloggen. 
  • Jeg skal være flink student og studere mye, samtidig som jeg skal lese til eksamen som er i mai-juni. 

 

HAR DU NOEN MÅL FÅR FEBRUAR? 

DEL GJERNE INNLEGGET!

BILDER BRUKT I INNLEGGET @KAIAREKRIZ PÅ INSTAGRAM

2 kommentarer

2 thoughts on “MÅL FOR FEBRUAR 2016

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *