DENNE UKEN SOM GIKK

Categories UKENS

Ukens sang: Night after Night – Sandra Lyng! Jeg virkelig elsket denne sangen denne uken, og har vært den ene sangen som har gått på repeat hele tiden når jeg har kjørt til/fra skolen den siste uken. 

Ukens opptur: Å starte på skolen igjen, og være klar til et nytt semester sammen med herlige jenter i klassen. Jeg ser med positive øyne på skolen og skal gjøre mitt beste, dagene blir ikke kjedelige med tanke på at jeg er der sammen med de beste ♥

Ukens nedtur: Å starte å lese på pensum og forberede meg til eksamen ganske tidlig i semesteret. Dessverre må det gjøres før eller senere, og det er bedre jeg starter før jo bedre. Kunnskapen kommer ikke inn av seg selv, for den må leses og jeg må kunne forstå hva jeg leser. 

Ukens innkjøp: Jeg og kjæresten gikk til innkjøp av en juicer fra Philips og den er allerede testet ut. Jeg kjøpte også 2 stk Helly Hansen Jakker til meg og kjæresten min, slik vi skal ha gode jakker når vi er ute og går tur når det blir litt varmere i været. Det som er genialt med Januar er at det er salg og du får dyre varer til en billigere pris.

Ukens cravings: å du kjære smågodt …. jeg er frelst! Dessverre så har jeg en plan om å ikke spise så mye smågodt, og prøve å kutte det ned til bare helgene. Jeg har også en cravings på varm sjokolade, spesielt i denne vinterkulden. Jeg virkelig elsker det!

Ukens oppskrift: Biffwok med tagliatelle som dere finner her og deg ble tommel opp fra svigerforeldrene. Laget også ny presset appelsin og sitron juice som jeg kaller SITRUS HEAVEN!

  

Ukens gullkorn: Under søndagsmiddagen i helgen, var kjæresten min ute med enda et av sine gullkorn, og det må jeg bare skrive her på bloggen. Det handlet mest om samtale emnet som gikk rundt middagsbordet og det var jo da om hvilke type mat vi skulle servere i nærmeste fremtid og broren min startet å snakke om And. Da la kjæresten min inn det mest morsomste gullkornet som var ment som et spørsmål til broren min Når dere bestiller and, bestiller dere den da fra Andeby? 

 

♥ HVORDAN HAR DIN UKE VÆRT? 

4 kommentarer

4 thoughts on “DENNE UKEN SOM GIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *