TAKK OG FARVEL JULEFERIE!

Categories JUL

Takk for nå kjære juleferie! Jeg merker jeg gleder meg litt til å starte på skolen igjen, komme tilbake i normale rutiner der skole er en del av hverdagen! Jeg har gledet meg til semesteret skal starte for jeg har valgt faget mangfold og mestring etter eget ønske. Sist semester kan Semesteret som var fra august til desember klare jeg ikke huske som noe annet enn slitsomt. Jeg har satt meg et mål for skolen dette semesteret, og det skal jeg gjennomføre med et stort smil om munnen mens jeg gjør en enda bedre jobb.

Jeg kan legge til at denne juleferien var skikkelig etterlengtet og jeg har hatt noen fantastiske dager sammen med både min familie og svigerfamilien min. Denne juleferien har vært god for meg, og jeg hatt flere dager med skikkelig avslapping. Det er vedmodig når ferien går mot slutten, men det er også godt når hverdagen starter å går tilbake til det normale og gå tilbake på skolebenken.

 ♥ HVORDAN HAR DIN FERIE VÆRT? NÅR STARTER DU PÅ SKOLEN?  

1 kommentar

1 thought on “TAKK OG FARVEL JULEFERIE!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *