MIN SØNDAG

Categories HVERDAG

God kveld dere. Denne søndagen har vært utrolig deilig og jeg har fått tid til å samle opp energien til de neste ukene. Jeg har også storkost meg sammen med familien. Disse søndagene for meg er gull verdt og det er virkelig ingen plass jeg slapper av bedre enn hjemme enten det er alene eller sammen med andre. I dag har vi vært på bowling i Ulsteinvik og spilt en runde før vi dro hjem for et bedre måltid som broren min laget og det som sto på menyen var pannestekt entrecote med godt tilbehør og det var så godt☺

  

Resten av denne søndagen skal jeg slappe av sammen med familien min før en ny og travel uke starter i morgen. Planleggeren er allerede fylt opp med ulike gjøremål som skal gjøres denne uken også og ikke minst skal jeg komme meg videre på BA-oppgaven. Jeg kan også avsløre at jeg skal reise bort i slutten av uken sammen med min kjære ♥ Vi skrives senere, dere! Snakkes ♥ Klem ☺

Ellers håper jeg at helgen deres har vært fin, det har i hvert fall min vært. Hvordan har søndagen din vært ? 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “MIN SØNDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *