HVERDAGEN ER TILBAKE

Categories HVERDAG

Beklager for dårlig blogging den siste uken. Disse dagene har blitt brukt mye til skolearbeid, kjærestekos og jobbing. Også kan jeg vel si at jeg merker enkelt at hverdagen har startet igjen, spesielt på skolefronten. Er det ikke lekser, så er det lesing – er det ikke lesing så er jaggu meg skriving. Dette året er kanskje mitt siste år på høgskolen og det betyr forsking og bachelor-oppgave. . . Jeg har mye hard jobbing foran meg for at dette skal gå bra, og jeg er dessverre forberedt på både mye svette og tårer for dette. 

Denne uken har akkurat begynt og fremdeles er dagene mine fulle av lesing av pensum, oppgaveskriving og andre gjøremål, hehe! Er det noe jeg har lært så kommer ikke karakterene løpende av seg selv, du må faktisk arbeide for å få best mulig resultat. Det kommer helt ann på ulike uker fremover hvordan timeplanen ser ut , for ukene er ikke like og det er forandringer hele tiden, noen uker har jeg flere studiedager enn andre. Selvom studiedager ikke betyr fri – men å studere! Det kan hende jeg flytter inn på biblioteket etter hvert, vi får se hva som skjer. Jeg er iallefall klar for dette skoleåret og jeg skal gjøre mitt aller beste i år også. 

 

HVORDAN SER DITT SKOLEÅR UT? ER DU MOTIVERT? HVA SKAL TIL FOR Å MOTIVERE DEG? 

3 kommentarer

3 thoughts on “HVERDAGEN ER TILBAKE

  1. Anonym: Hadde vært bedre om du fortalte hvem du var! Og heller kommentere med ditt ekte navn, istedefor å skrive at du er anonym når du skal skrive kritikk. Takk på forhånd 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *