MITT 2015 : DEL 1

Categories HVERDAG

JANUAR – FEBRUAR

Juleferien var over etter 3 fantastiske uker med avslapping, samtidig som det skjedde lite denne måneden, jeg blogget lite og det var tilbake på skolebenken der vi semesteret startet med smell. Skolearbeid som tyter ut gjennom ørene og som ingen ende tar. Hadde også praksisplass i barnehage i slutten av måneden, og det førte til lite oppdatering. I februar skjedde det ikke annet enn at jeg var på kino å såg filmen Fifty Shades of Grey. Hadde også flere arbeidskrav som skulle leveres rundt da. Flink student, eller? 


MARS – APRIL

Mars startet med at jeg var på lunsj med en god venninne og vi hadde skikkelig jenteprat ettersom vi ikke hadde funnet på noe på evigheter. Hadde også en hel uke med drama, hvor vi satt opp forestillingen “Hvitebjørn Kong Valemon” som ikke ble vist for andre enn de i klassen. Det har ikke vært en eneste dag uten at vi har holdt på å dø av latterbomber og kleine episoder, der en kunne gått gjennom gulvet. I April måtte jeg låne bil hos bilforhandleren, siden min bil måtte på verksted. Jeg hadde også en operasjon hos tannlegen i april, og jeg hadde flere dager hvor jeg hadde skikkelig renne smerter og ikke fikk løfte noe tungt på over en uke. 

MAI – JUNI 

Denne måneden hadde lite oppdatering med en god grunn = eksamen! Dro også for å feire 17 Mai i Skjåk / Lom sammen med familien min og vi spiste god middag på Grotli Høyfjellshotell. Det største som skjedde denne måneden for meg var at jeg og søsteren min var på konsert med Ariana Grande. Opplevelsen i seg selv var den beste jeg hadde hatt på lenge. De siste sangene ble det skikkelig dansefest i tribunen ♥ ♥ Jeg skrev også flere innlegg om eksamen og at det snart var sommerferie. Første juni startet praktisk gruppeeksamen og jeg kom på verdens mest fantastiske gruppe! Jeg postet også flere videoer i slutten av juni.

…….. FORTSETTELSE FØLGER 

1 kommentar

1 thought on “MITT 2015 : DEL 1

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *