ENDELIG!

Categories HVERDAG

Dagen min har vært så utrolig fin! Jeg har vært på jobb og dagen på jobb har bare vært helt fantastisk! Det har ikke vært sol her på flere dager, så det var utrolig deilig å møte på solen når jeg våknet i morges. Kvelden min har vært fin, og jeg har brukt siste del av kvelden til å se på FIFTY SHADES OF GREY – som ble gitt ut på dvd og blue-ray allerede i går og om jeg ikke tar helt feil blir vel bøkene åpnet også ved en senere anledning! Har dagen din vært fin? Har du sett filmen? Hva syns du om den?

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “ENDELIG!

  1. Så godt å høre at du har hatt en flott dag! 😀 ingenting er bedre enn det! ^^. jeg har sett filmen ja, så den på kino for en stund siden! Syns den var bra, men ikke så klein som jeg hadde sett for meg! ;p har lest den første boken.. eler har bare littt igjen av den og når jeg leste bøkene så var det mer ” uuh, ååh, mm” haha! skjønner du?! Mens i filmen var det bare.. ja. vet ikke hvordan jeg skal forklare det! men jeg skal absolutt se de to andre filmene når de kommer ut! ^^,

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *