JEG SKAL KLARE DET, VI SKAL KLARE DET!

Categories HVERDAG

Praktisk eksamen er allerede i morgen!?! Dette her klarer vi og dette skal vi gjennomføre med glans! Jeg har god tro på det, dere! Nå gleder jeg meg virkelig til gruppen har gjennomført dette i morgen for publikum! Det å ha noen til å se på oss var det som var mest skremmende, men etter å ha øvd mye og foran de andre vil det gå fantastisk! Jeg skal klare det, vi skal klare det, dere! Jeg trodde egentlig aldri at disse ordene skulle komme ut av min munn! Men jeg gleder meg faktisk til fremføring i morgen ♥

Disse bildene kan beskrive følelsen jeg har akkurat nå!

 
// bilder fra arkivet! 

HVORDAN HAR DAGEN DERES VÆRT? HAR DERE EKSAMEN I MORGEN? 

6 kommentarer

6 thoughts on “JEG SKAL KLARE DET, VI SKAL KLARE DET!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *