SØNDAGSMODUS!

Categories HVERDAG

Denne søndagen har vært fantastisk! Jeg har tillatt meg selv å ligge sammenkrøllet under dynen og bare slappet av med tv-serier. Hva bruker dere å gjøre på søndager? Jeg syns det er veldig deilig å bare ha full avslapping!  Jeg våknet rundt 10-tiden og har i grunn ikke gjort noe spesielt siden det. Den siste uken har det vært stort fokus på eksamenslesing og imorgen starter det igjen! Mandag til Onsdag er det praktisk gruppeeksamen, og det betyr at det snart er SOMMERFERIE! Bare tre skoledager igjen ♥ ♥ ♥

Vi blogges senere! Denne uken blir nok like hektisk, så nå skal jeg slappe av og spare krefter til i morgen!
Jeg håper at alle sammen har hatt en fantastisk helg sammen med både nære og kjære ♥

Hva skal dere gjøre på denne søndagen? 

15 kommentarer

15 thoughts on “SØNDAGSMODUS!

  1. Denne søndagen har gått i litt avslapping og sykkeltur. Nå skal jeg se litt serier før jeg skal gjøre alle klær klar til i morgen også er det natta!

  2. gutt på 27 år fra Bærum. er en kjekk og blid gutt. kan du legge ut bilde av deg med fletter? du hadde vært så søt med fletter.

  3. kan du legge ut bilde av deg med fletter nå? da er du kjempesnill. du hadde vært så søt med fletter.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *