I EN EKSAMENSBOBLE!

Categories HVERDAG

Akkurat nå lever jeg i en eksamensboble hvor jeg har vært ute og inne av i over 1 måned! For meg er det viktig at jeg får det resultat jeg ønsker og at jeg skal klare å komme meg gjennom perioden med eksamenslesing der både bøker og notater smeller i veggen fordi jeg er sliten og stresset. Jeg skal ha eksamen i språk, tekst og matematikk som er emnefaget på barnehagelærer ♥ 

Eksamenstiden er hard! Det er ikke lenge igjen til min første eksamen! Og uken etter har jeg en eksamen til men det er faktisk en gruppeeksamen. Satser på jeg haler begge eksamene i boks og at jeg snart kan starte på sommerferien og slappe av hjemme ♥

HAR DU EKSAMEN SNART? VIS … HVA SKAL DU HA OM? 

9 kommentarer

9 thoughts on “I EN EKSAMENSBOBLE!

  1. Vanlig å leve i en slik “boble” nær eksamen.. Masse lykke til! Håper du får en super uke! Ha en flott tirsdag videre;)
    Hadde satt utrolig stor pris på om du hadde sjekket innom vår blogg!<3

  2. hehe… driver selv å leser til ekasmen… ikke noe gøy spør du meg 😛 har nett skrevet et innlegg om det selv 😛 hehe…
    Er så ukonsentrert for tiden at det ligner ikke grisen. jaja, vi får bare bite i det sure eplet og stå på litt til til vi har fått det overstått 😉 Så kan vi ta velfortjent sommerferie =)
    Må ha masse lykke til med lesing og pugging 😉

  3. Er også i en slik boble for tiden. Utrolig slitsomt egentlig , men det skal nok gå bra!
    Har også tenkt å studere for å bli barnehagelærer til høsten! Det blir spennende (:
    Lykke til!

  4. Ønsker deg masse lykke til og gjør ditt beste! Håper du får en fin kveld!
    Hadde satt stor pris på om du ville sjekke ut min blogg, og om du liker den legg gjerne igjen en kommentar<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *