KONKURRANSE : M.A.S.T. (AVSLUTTET)

Categories KONKURRANSE

Hei kjære leserne mine ♥

Da er det på tide med enda en konkurranse her på bloggen. Jeg syns det er så koselig og glede dere med å gi dere sjansen til å kunne være med på å vinne de ulike premiene jeg gir ut her på bloggen. Jeg ønsker å vise dere hvor takknemmelig jeg er for at dere fremdeles følger bloggen min, selv hvor dårlig jeg er til å oppdatere bloggen.

 

 Det eneste jeg trenger at dere skal gjøre er at jeg vil dere skal skrive i kommentarfeltet en enkel kommentar “jeg er med” og jeg vil om noen dager trekke en vinner som får en MAST Vol 2 krølltang fra Makestyle.  Dere må også HUSKE å skrive både fult navn, mailadresse og dere må DELE innlegget på Facebook! Jeg sjekker det opp. 

 

VINNEREN POSTES PÅ FACEBOOK GRUPPA TIL BLOGGEN OG PÅ SNAPCHAT : GUNNNIS! 

44 kommentarer

44 thoughts on “KONKURRANSE : M.A.S.T. (AVSLUTTET)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *