KONKURRANSE : M.A.S.T (AVSLUTTET)

Categories KONKURRANSE


Heisann mine kjære lesere ♥

Da er det på tide med enda en konkurranse her på bloggen. Jeg syns det er så koselig og glede dere med å gi dere sjansen til å kunne være med på vinne de ulike premiene jeg gir ut her på bloggen. Jeg ønsker å vise dere hvor takknemmelig jeg er for at dere fremdeles følger bloggen min, selv hvor dårlig jeg er til å blogge over lengre tid. Og bloggen blir dessverre glemt vel mye er fordi skolen er svært viktig og det er mye hardt arbeid som står for å faktisk klare de ulike fagene på BLUBV.

 

Det eneste jeg vil dere skal gjennomføre på denne konkurransen er at jeg vil dere skal skrive en enkel kommentar “jeg er med” og jeg vil om noen dager trekke en vinner som får denne MAST Vol 2 krølltangen fra Makestyle. HUSK å skrive både fult navn, mail adresse og dere må DELE innlegget på facebook! Jeg sjekker det opp.

30 kommentarer

30 thoughts on “KONKURRANSE : M.A.S.T (AVSLUTTET)

  1. Jeg er med! 😀
    Har så utrooolig lyst på den tangen !!
    Ta gjerne turen innom bloggen min! Mitt nyeste innlegg handler om meg som 14-åring, med masse bilder fra den tiden! Ta en titt da vell, ha en fin søndag videre! 🙂

  2. Jeg er med! Har alltid hatt så lyst til å prøve mast sine krøllstenger! De ser SÅ gode ut <3 Da kan det kjedelige håret mitt pynte seg litt en gang i blant 🙂
    Skole må prioriteres, sånn er det bare! Det må jo folk forstå!! Det gjør vertfall jeg... Hos meg er det jobben som har blitt førstepri for tiden.... Håper jeg får litt mer å blogge om etterhvert! Ha en fin søndag Gunn Kristin 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *