TYPICAL MONDAY

Categories HVERDAG

Har ikke så mye å skrive om nå egentlig. Det er egentlig bare en typisk mandag her hos meg! Barnehagepraksis og pensumlesing. Jeg var skikkelig trøtt idag, noe som resulterte til at jeg kunne sove i 20 minutter ekstra etter å ha spist frokost med familien min. 

  

Det er en ny mandag med flere nye muligheter. Denne uken har jeg mye mer å gjøre enn normalt, noe som blir like bra som alltid. Etter jobben i barnehagen i dag har jeg arbeidet med didaktiske planer, plan for lederdag og spørsmål til veiledning. . . . . trøtt.no 
Da skal jeg snart hoppe til sengs, har en ny dag i vente! Håper at alle dere mine lesere har hatt en fin mandag ♥ snakkes senere! 

5 kommentarer

5 thoughts on “TYPICAL MONDAY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *