DEN GAMLE NABO

Categories HVERDAG

God kveld til dere ♥ For en deilig søndag dette har vært! Det er som oftest alltid slik, men denne har vært ekstra god. Kan vel nevne at jeg sov litt lengre enn vanlig siden jeg ikke kom hjem før klokken fire i natt! Lillesøster har bursdag idag og har blitt hele 18 år gammel og snart er hun klar til å ta billappen! Så i anledning hennes bursdag var vi ute å spiste god middag på Den gamle nabo i Ulsteinvik, hvor maten var kjempe god og det samme var servicen. Kvelden avsluttes med første episode i sesong 2 av bloggerne sammen med mamma og lillesøster! I morgen starter jeg med praksisperioden min i barnehagen, og jeg gleder meg!

  

2 kommentarer

2 thoughts on “DEN GAMLE NABO

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *