TIRSDAG = LANGDAG

Categories HVERDAG

Hei og god dag da dere! Idag kom jeg hjem sent fra skolen, tirsdag = langdag. Dagen har vært helt ok, bortsett fra at alle går rundt som en helt vanlig tirsdag! Hadde en unødvendig pause fra 10.30 – 13.00! Vi sluttet en time tidligere så det var utrolig godt å få komme hjem når jeg egentlig skulle være ferdig på skolen. Etter skolen var jeg hos farmor som har bursdag ♥ verdens beste ♥ Så da ble det dessert før middag – men det det er lov noen ganger det også – etter jeg kom hjem igjen har jeg faktisk jobbet med pugging av eksamen. Jeg gleder meg til denne eksamenen er overstått! Håper alle har hatt en fin tirsdag! Snakkes senere!

 
BLUKKK = KUNST, KULTUR OG KREATIVITET MED BARNEHAGELÆRERENE (LANDART)

1 kommentar

1 thought on “TIRSDAG = LANGDAG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *