HUN BLOGGER IGJEN!

Categories HVERDAG

Hei mine søte venner! Jeg tenkte bare å oppdatere dere om hva som har foregått i mitt liv den aller siste tiden. Jeg har veldig mye å gjøre om dagen og det begynner å bli en stund siden siden sist update og det er ikke så veldig rart når jeg ikke gjør særlig mye spennende om dagen. Jeg som blogger bør egentlig skrive om alt spennende som skjer i min hverdag som jeg bør dele med dere. 

De fleste som er studenter har stortsett den samme hverdagen som jeg har og den står i soving …. spising … skole …. lekser …. jobbing ….soving! Jeg tror ikke jeg er den eneste med en slik A4 hverdag? Den neste uken kommer jeg til å fokusere veldig mye på eksamen siden jeg skal ha eksamen i slutten av september og itilegg skal arbeidskrav inn for vurdering til læreren allerede denne helgen siden vi skal ha framføring i begynnelsen av oktober. 

HVORDAN HAR DERE DET?

4 kommentarer

4 thoughts on “HUN BLOGGER IGJEN!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *