MITT 2014 : JANUAR – JUNI

Categories HVERDAG

De tre første månedene var spekket med studier og atter studier. Det har egentlig hele året vært, men i disse innleggene skal jeg fokusere mest på andre spesielle høydepunkter. Vi hadde skiuke på skolen, noe som viste seg å være utrolig koselig med tanke på at jeg ikke er født med ski på beina. Var også med frisøren i februar og fikk satt på microrings extensions, noe som ble et utrolig bra resultat. 

 

APRIL 

Familien var på tur til Skjåk/Lom i påsken der vi også spiste middag på Skeid Kro. Jeg valgte å kjøre en snapchat prank og filmen ser dere her :

 MAI

Jeg postet også tre videoblogger denne måneden, den ene var “morning routine” og den andre var “hopp i havet” som var en trend en periode over hele Norge, og jeg som da egentlig hater å bade i iskaldt vann gjorde det faktisk to ganger. Og den siste videobloggen var most likely to som søsteren filmet sammen med meg! Jeg feiret også 17.Mai i Skjåk/Lom. Familien gikk også til innkjøp av en splitter ny båt og som jeg elsker å være med på fisketurer! 

JUNI

Denne måneden var det jeg som slo på stor tromma der jeg kjøpte meg bil, helt utrolig! Jeg fant drømmebilen min og det var kjærlighet ved første blikk.  

HVORDAN HAR DITT ÅR VÆRT SÅ LANGT? 

2 kommentarer

2 thoughts on “MITT 2014 : JANUAR – JUNI

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *