RUTINER

Categories HVERDAG

Beklager så mye for forferdelig blogging de siste dagene, men for min del går det i de samme rutinene! De siste dagene har vært veldig turbulent ettersom at her hvor jeg bor ble “skjermet” fra omverden, som folk skriver i media eller avisene på sunnmøre.
Jeg følte dessverre at det var helt forferdelig å måtte stå opp flere timer før jeg egentlig burde, siden det ble en omkjøring på 40 minutter ekstra, og siden jeg bruker som regel 1 time for å komme meg til volda med bil, så ble det dessverre mye lengre for meg.

Og grunnen er for at veien kollapset nemmelig i tjørvåg, slik at vi ble nødt til å kjøre gjennom Moltu og Leikong, egentlig litt greit med så lang pendling vis en skal tenke på hvor våken en egentlig blir, men samtidig så er det ikke fantastisk for et eneste sekund.

Ellers har dagene egentlig bare ramlet forbi og timene har snublet av gårde uten mening. Selvfølgelig er det alltid slik når skolen starter på igjen, men det er deilig med rutiner, og komme skikkelig inn i normale skolerutiner, osv. Gjort på de siste dagene? 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *