HACKING

Categories HVERDAG

Mens jeg var på jobb ikveld – fikk jeg plutselig melding fra mi kjære Tina Marie om at det var noe som ikke stemte på instagram-profilen min og spurte om jeg kunne sjekke dette raskest mulig! Dette har ikke skjedd med meg før, så noen hadde selvfølgelig hacket instagramprofilen min og lagt ut et bilde som ikke jeg hadde lagt ut selv. Og det sto en text på engelsk, jeg valgte å slette bilde før noen andre fikk se det og endre linken som noen hadde lagt inn men først endret jeg passordet siden jeg heldigvis ikke hadde blitt logget ut enda! Jeg tenkte raskt siden personen/personene hadde endret linken til bloggen min så hadde de kanskje prøvd seg på den også – noe som de faktisk hadde gjort også! Jeg skjønner meg virkelig på mennesker som kan gjøre noe slik med andre sine blogger, instagram, facebook, osv. Hvorfor gjør hackere slik? Kanskje for at det er sjalu på oss?

Alt er iallefall helt i orden nå, og jeg har null problemer verken på instagram eller bloggen akkurat nå! Men jeg er redd for at det kan skje igjen, men jeg har fantastiske venner som gir meg beskjed om noe som dette skjer igjen enten på instagram, facebook eller blogg! Jeg ønsker iallefall å si tusen takk til mi kjære Tina Marie! Håper virkelig ikke dette skjer flere ganger! Snakkes

2 kommentarer

2 thoughts on “HACKING

  1. oi, kjedelig da! håper det ikke skjer igjen! var det det der “slanke”bildet? om “se så mange kg jeg har gått ned? lurte litt på hva det hva for noe… men så hadde jeg ikke tid til å si noe, da jeg var på jobb!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *