BLI UKENS BLOGG

Categories ANBEFALING

Kjære lesere. Vil du bli ukens blogg og få et bilde, samt link og en tekst til bloggen din? Les videre. 

Har hatt dette “konseptet” på bloggen min tidligere. Der ukens blogg får et bilde med navnet/bloggnavnet ditt, en liten tekst og en link til bloggen sin i en hel uke. Det trekkes selvsagt hver uke. Ble inspirert av en av favorittbloggerene til å gjøre dette igjen. Jeg har ikke mange lesere, men de jeg har er så utrolig herlige, at dette vil være deres belønning for alle de fine og omtenksome kommentarene deres. Tusen takk på forhånd, for dere som vil melde dere på, utrolig koselig.

Alt du trenger å gjøre er. . . 

– Skriv ned noe postive sider ved deg selv og dine mål for livet. 

– Lik og del dette innlegget, samt bloggen min HER.

4 kommentarer

4 thoughts on “BLI UKENS BLOGG

  1. Jeg vil gjerne være med 🙂 Har likt innlegget og bloggen din på facebook.
    Tre positive ting om meg selv: Jeg er glad, utadvendt og gir ikke opp så lett.
    Mine mål i livet: Å først og fremst klare å bestå siste året på videregående. Bli så frisk som mulig i helsen og få en utdanning jeg trives med 🙂 Dette er ikke lett når man er syk, men det er mål jeg har tenkt til å klare 🙂

  2. Jeg vil gjerne være med 🙂
    positive ting om meg selv : livsglad, kreativ og veldig sta
    mine mål : bli ferdig utdannet, komme meg ut i arbeidslivet igjen

  3. Jeg vil gjerne være med, har likt og linket innlegget ditt 🙂
    Positive ting om meg selv: Jeg er positiv, står for det jeg sier og gjør alt jeg kan for å nå mål jeg har.
    Mine mål er å bli ferdig med utdanningen min (går på BI ), gi min sønn en fantastisk oppvekst og en dag får bygget mitt eget hus 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *