THE FAULT IN OUR STARS

Categories HVERDAG

Ettermiddagen har jeg brukt sammen med min bestevenninne og dette var egentlig noe vi tok på sparket for vi var usikkre helt frem til i gårkveld. Men vi valgte å spise et bedre måltid på bowling resturangen i Ulsteinvik før vi skulle på kino. Og siden det var så veldig lenge siden vi hadde gjort noe kjekt sammen, var dette en grei ting å gjøre og vi fikk snakket om venner og kjærester – slik bestevenniner alltid gjør. Vi hadde spesielt god tid, så vi spiste dessert også og denne gangen måtte jeg ha sjokoladefondant. Den smakte himmelsk og jeg er likefornøyd med hovedretten som het Lamb tikki mansala! Det var utrolig godt og det anbefales.

  

Etter et bedre måltid dro på kino og filmen vi skulle se var the fault in our stars og det var en fantastisk film, og vi begge måtte selvfølgelig gråte. Jeg ønsker ikke å røpe noe av filmen for dere, vis dere tenker å se den selv, men Shailene Woodley som spiller Hazel er en fantastisk skuespiller, og alle kjenner henne kanskje igjen fra filmen Divergent? Det eneste jeg kan røpe er at det er en fantastisk kjærlighetshistorie og den passer egentlig å se den sammen med kjæresten. Jeg anbefaler dere alle å se filmen! 

  

HVA HAR DERE LESERE GJORT PÅ I DAG? 

4 kommentarer

4 thoughts on “THE FAULT IN OUR STARS

  1. Høres ut som en kjempekjekk dag ^^ Ååå, den filmen har jeg så lyst til å se, ser så bra ut! Har bedrevet dagen med nedpakking og vasking. Ganske så kjedelig i grunn 😛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *